دولت مردم

تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم ، تلاش فوق العاده ی کاری که خوشبختانه در دولت مشاهده می شود؛این ها چیزهای خوبی است.***** دعوت به عدالت ، ساده زیستی ، دور بودن مسئولان از تجمل ؛ این ها خیلی چیزهای مهمی است . ***** در سال هایی که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز گفتمان انقلاب و ارزش های انقلاب و چیزهایی که امام به آن توصیه می کردند و ما آن ها را از انقلاب آموختیم ، خوشبختانه کاملا برجسته شده :ساده زیستی مسئولان ، استکبارستیزی ، افتخار به انقلابیگری . ***** در جمع بندی نقاط قوت و نقاط ضعف ، ترجیح را به نقاط قوت می دهیم. ***** در طول این چند سال در کشور کارهای وسیع عمرانی انجام گرفته به خصوص در مناطق دوردست ، در بخش های مختلف ؛ این ها واقعا کارهای مهمی است . ***** این پیشرفت هایی که در این چند سال در زمینه ی علم و فناوری صورت گرفته ، خیلی قابل توجه است .سخنان رهبر معظم انقلاب در سال پایانی ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد
کلمات کلیدی

۶۵ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

در این روش مخالفان با یک پله عقب نشینی ابتدا وانمود می کنند که آمار مراکز رسمی را قبول دارند و همان را مبنای تحلیل خود اعلام می کنند. اما تحلیلی از اعداد و ارقام ارائه می کنند که در نهایت همان آمارهای رسمی را زیر سوال می برد. در واقع باید گفت در دولت اصلاحات تعداد بیکاران تقریبا دو برابر شد اما در دولت احمدی نژاد تا پایان سال 90 تعداد بیکاران نه تنها افزایش نیافت بلکه با کاهش اندکی نیز مواجه شده است.        
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۱
عمار

محمود احمدی‌نژاد همان طور که گفته بود، کوتاه نیامدن در برابر فشار زیاده‌خواهان را ادامه می‌دهیم، محکم و استوار در صحنه نبردی نابرابر (چه در داخل و چه در خارج) با استقامت و پایداری بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و با تکیه بر این اصل مکتب امام که تمام کارها باید تنها برای رضای خدا باشد، ایستادگی کرد.    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۷
عمار

این یادداشت به هیچ وجه در مقام مقایسه میان افراد نبوده است، نه خواسته‌ایم مظلومیت دولت احمدی‌نژاد را با مظلومیت وجود مقدس امیر‌المومنین (علیه السلام) مقایسه کنیم که قطعاً تفاوت در این خصوص از زمین تا آسمان است و نه خواسته‌ایم مخالفین احمدی‌نژاد را با دشمنان و مخالفین حضرت امیر قیاس کنیم. باشد که عبرت‌های تاریخ، امروز و در شرایط حساس و مهم فعلی برای ما به عنوان درس‌هایی آموزنده مورد استفاده قرار گیرد.      
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۱
عمار

رئیس‌جمهور درباره بدهیهای خارجی کشور نیز با استناد به آمار رسمی گفت: دولت در آغاز کار، کشور را با بدهی 41.9  میلیارد دلاری تحویل گرفت: اما اکنون با بدهی 15.9 میلیارد دلاری تحویل می دهد یعنی برخلاف تبلیغات فراوان، در 8 سال اخیر 26 میلیارد دلار بدهی خارجی کشور کاهش یافته است.   
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۷
عمار

احمدی نژاد در دیدار رییس و نمایندگان پارلمان عراق:

صهیونیست ها همواره خواهان ناآرامی در منطقه هستند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۷
عمار

توحید را باید سبک شیوه عملکرد و مدیریت محمود احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم دانست. توحید در اندیشه احمدی‌نژاد تنها اقرار به خداپرستی نبود. بلکه وی همه عالم را محضر خدا دید و تنها وی را همه کاره عالم هستی دانست. خود را نه وامدار قدرت دانست و نه وامدار منفعت و ثروت، بلکه تنها خود را وامدار ملتی دانست که ندای یکتاپرستی و توحیدشان عالمگیر شده است.        

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۰۰
عمار

من و امثالهم می‌دانیم که احمدی‌نژاد مردمی و برخاسته از طبقات جامعه، تمام تلاش خود را به کار برد ولی اگر موفق نشد به تمام اهداف خود برسد بدان دلیل بود که جهانخواران میل وافر دارند که ایران به روزهای پیش از 22 بهمن 1357 بازگردد و دولتی مطیع، دست نشانده، گوش به فرمان و نظامی که هرآنچه امریکا و انگلیس فرمان دهد اجرا کند، برسرکار آید.      

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۰
عمار

 

اگر بخواهیم دولت محمود احمدی‌نژاد را تنها با یک واژه معرفی نماییم، کلمه‌ای بهتر از «مظلوم» به ذهن متبادر نمی‌شود. این دولت پاکدست بود و ماند. خدمتگزار بود و ان‌شاءالله می‌ماند. مهرورز بود و در ذهن مستضعفین ماندگار شد.     

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۰
عمار

آیت‌الله احمد جنتی که در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران سخن می گفت افزود : باید با دیده انصاف به خدمات دولت آقای احمدی نژاد نگریست ، او نام اسلام را در مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل زنده کرد و ابایی هم از این مساله نداشت.            

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۰
عمار

حجت الاسلام شریف زاده با طرح این سوال که چطور برخی آقایان می‌گویند طرح گفتمان بهار و حامیان این گفتمان منافات و مخالفت با ولایت فقیه دارد، ادامه داد: طرح گفتمان بهار یعنی طرح ولایت و ما بین ولایت فقیه و ولایت امام زمان‌(عج) تمایز ذاتی و ماهوی قائل نیستیم.         

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۴
عمار