دولت مردم

تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم ، تلاش فوق العاده ی کاری که خوشبختانه در دولت مشاهده می شود؛این ها چیزهای خوبی است.***** دعوت به عدالت ، ساده زیستی ، دور بودن مسئولان از تجمل ؛ این ها خیلی چیزهای مهمی است . ***** در سال هایی که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز گفتمان انقلاب و ارزش های انقلاب و چیزهایی که امام به آن توصیه می کردند و ما آن ها را از انقلاب آموختیم ، خوشبختانه کاملا برجسته شده :ساده زیستی مسئولان ، استکبارستیزی ، افتخار به انقلابیگری . ***** در جمع بندی نقاط قوت و نقاط ضعف ، ترجیح را به نقاط قوت می دهیم. ***** در طول این چند سال در کشور کارهای وسیع عمرانی انجام گرفته به خصوص در مناطق دوردست ، در بخش های مختلف ؛ این ها واقعا کارهای مهمی است . ***** این پیشرفت هایی که در این چند سال در زمینه ی علم و فناوری صورت گرفته ، خیلی قابل توجه است .سخنان رهبر معظم انقلاب در سال پایانی ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد
کلمات کلیدی

۴۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

دولت بهار: سه شعر از «کمال رستمعلی» برای دکتر احمدی نژاد، نماز نشسته اش و محله ای در نارمک
  
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۷
عمار

                                     

              

فلسفه و سیاست را هم از آن جهت به هم مربوط می‌‌دانند که فلسفه را با ایدئولوژی اشتباه می‌‌کنند و البته فهم نسبت میان ایدئولوژی و سیاست آسان است زیرا ایدئولوژی اگر وجهی از سیاست نباشد راهنمای سیاست‌های دوران جدید است.

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۵
عمار
نکات پرس/سجادی وزیر ورزش نشد و پیش بینی های سیاسیون درست از آب درآمد و حمایت جامعه  ورزش از سجادی هم به جایی نرسید.زمانی که لاریجانی رئیس مجلس پس از خواندن  دستور جلسه مجلس و پایان رای گیری به مصوبه دارندگان اسحله شکاری  که  اتفاقا رای هم نیاورد به نام حمید سجادی برای وزارت ورزش اشاره کرد ،  نمایندگان با صدای بلند و فریاد زدن و در اصطلاح «دو » گفتن اعتراضشان را  به معرفی سجادی نشان دادند.البته این اتفاق زمانی که احمدی نژاد هم پشت  تربیون رفت این اتفاق افتاد و  زمانی که احمدی‌نژاد به بیان ویژگی‌های  سجادی وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان پرداخت، نمایندگان مجلس با  فریاد "دو دو " به مخالفت با سخنان وی پرداختند.به نحوی که برخی آن را به هو کردن تعبیر کردند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۵
عمار

باشگاه مخاطبان نکات پرس - مانا مانایی/ مجلس شورای اسلامی در حال بررسی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم با همه حاشیه ها و متن ها است. در این مجال سخن درباره ادبیات نادرست برخی مخالفان کابینه نیست که یادآور  این ضرب المثل بود که بهترین حمله ، بدترین دفاع است و برخی از مخالفان  کابینه به خاطر لحن و ادبیات ،برخلاف قصد خود عمل کردند. سخن درباره این نیست که  برخی نمایندگان فراکسیون رهرو ولایت ،خود را تابع  فرمایشات رهبری می‌دانند و باز هم سؤال از عوامل درگیر در فتنه را   کاسبی فتنه می دانند و فتنه را حادثه ای می دانند که باید فراموش کرد و به  اصطلاح بر گذشته ها صلوات فرستاد.
سخن درباره برخی نمایندگان نیست که علی رغم آنهمه سفارش‌ها و تأکیدات رهبر  فرزانه انقلاب در حمایت و کمک به دولت دکتر احمدی نژاد، در مخالفت با  احمدی نژاد و دولتش هیچ مضایقه ای نکردند و الان صرفاً به یک جمله از  فرمایش رهبر در حمایت از دولت استناد می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۰
عمار

دولت بهار:در اقدامی عجیب و البته معنادار دعای  "اللهم عجل لولیک الفرج" از هدر پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حذف شد.

  این در حالی است پیشتر به فاصله دقایقی از برگزاری مراسم تنفیذ کلیه اخبار و تصاویر دکتر محمود احمدی نژاد از این پایگاه اینترنتی حذف شده بود. رئیس جمهور سابق کشورمان طی 8 سال گذشته تمام سخنرانی ها و مصاحبه هایش را با قرائت این دعای شریف آغاز می کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۵
عمار

 

انگار دو صد بلا سرت آورده

صد زخم به عمق جگرت آورده

از طرز نماز خواندنت فهمیدم

تهمت چه به روز کمرت آورده

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۲
عمار

خاطرات جعفر فرجی از گفتگوی اعضای ستاد چهار کاندیدا با مقام معظم رهبری

به نقل از کتاب " من مدیر جلسه ام:"

دور آقا رو گرفتن  یکی گفت : آقا میدونید که آقای ابطحی رو گرفتن ؟!

آقا گفت : نه من تو این کارا دخالت نمی کنم . به ارگان های مسئول هم گفتم که وظیفه ی خودتون رو انجام بدید من به هیچ عنوان دخالت نمی کنم و اصلا هم در جریان نیستم که چه کسی رو میگرن و نمی گیرن .

آقای طلایی نیک گفت : آقا به بزرگان توهین شده . منظورش آقای هاشمی بود .

آقا گفت : بله ، من هم از طریق تلویزیون مثل بقیه ی مردم نشستم دیدم . واقعا قلب من به درد اومد ، وقتی دیدم توی تلویزیون به رئیس جمهور قانونی مملکت دارن می گن دروغگو دروغگو .

http://8pic.ir/images/g5qah598f62xuiiwi4i.jpg
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۰
عمار

 یکی بود یکی نیود ، غیر از خدای مهربون هیچکی نبود ، شهری بود به نام ایران .

سال های دور مردی نورانی با پیامی الهی بر ظلم شب حمله ور شد …

سالها گذشت و این پیر نورانی به رحمت خدای مهربون رفت …

شهر ایران رو بار دیگه تیرگی و سیاهی فرا گرفته بود… (۱)

سال ها بعد مردی جوون به نام محمود در این تاریکی تک و تنها طلایه دار عدالت شد…

محمود قصه ما اینگونه بود ;

در شهر ایران افرادی اینطور بودند :

اما محمود ما اینطوری بود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۰
عمار

                                     

                                          
                
                        
                    

الان هم باز مجدداً مذاکراتى بین دولت خودگردان فلسطین و صهیونیستها شروع شده است که مطمئناً نتیجه‌اى جز آنچه که در مذاکرات قبلى پیش آمد، نخواهد داشت؛ که عبارت است از عقب‌نشینى فلسطینى‌ها از حقوق خودشان، و تشویق متجاوز به تجاوز بیشتر، و سرکوب کردن مبارزات بحق مردم فلسطین. خانه‌ها را خراب میکنند، ساختمانهاى غصبى براى مردم اشغالگر و غاصب میسازند و میگویند داریم مذاکره میکنیم! حالا هم که اعلام کرده‌اند مذاکرات سرّى است. دستپخت استکبار در این مذاکرات، مطمئناً به ضرر فلسطینى‌ها است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۷
عمار

                                     

                                         
                
               

از زمان حضرت آدم شیطان بر غافل کردن انسان ها از امام تمرکز کرده است. زمانی که انسان را غافل کرد خیالش راحت می شود. خیلی ها تصور می کنند شیطان در خیابان ها می گردد تا یک ذره روسری یک خانومی عقب برود یا لباس یک پسر یک جوری باشد. بله ممکن است اینجا یک شیطان بچه باشد ولی کار اصلی شیطان این نیست. ببینید شیطان چقدر زرنگ است که وسط انقلاب و جمهوری اسلامی امام را از ذهن ها می برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۰
عمار