دولت مردم

تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم ، تلاش فوق العاده ی کاری که خوشبختانه در دولت مشاهده می شود؛این ها چیزهای خوبی است.***** دعوت به عدالت ، ساده زیستی ، دور بودن مسئولان از تجمل ؛ این ها خیلی چیزهای مهمی است . ***** در سال هایی که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز گفتمان انقلاب و ارزش های انقلاب و چیزهایی که امام به آن توصیه می کردند و ما آن ها را از انقلاب آموختیم ، خوشبختانه کاملا برجسته شده :ساده زیستی مسئولان ، استکبارستیزی ، افتخار به انقلابیگری . ***** در جمع بندی نقاط قوت و نقاط ضعف ، ترجیح را به نقاط قوت می دهیم. ***** در طول این چند سال در کشور کارهای وسیع عمرانی انجام گرفته به خصوص در مناطق دوردست ، در بخش های مختلف ؛ این ها واقعا کارهای مهمی است . ***** این پیشرفت هایی که در این چند سال در زمینه ی علم و فناوری صورت گرفته ، خیلی قابل توجه است .سخنان رهبر معظم انقلاب در سال پایانی ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد
کلمات کلیدی

رئیس جمهوری که رئیس جمهور نبود

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ

 

انگار دو صد بلا سرت آورده

صد زخم به عمق جگرت آورده

از طرز نماز خواندنت فهمیدم

تهمت چه به روز کمرت آورده

محمود احمدی نژاد اگر امروز در دوربین خیره شود و بگویید من رئیس جمهور نبودم چه باید به او گفت!؟
او می‌تواند ادعا کند که بسیاری از وزرا به وی تحمیل شدند می‌تواند ادعا کند  حتی برای تغییر برخی از وزرا به چالش جدی کشیده شد. می‌تواند ادعا کند برخی از وزرا گزارش خود را به غیر از رئیس جمهور اهدا می‌کردند و گاه در مقابل  دولت بودند!
احمدی نژاد می‌تواند ادعا کند که اختیارات وی بر خلاف قانون سلب شده بود و حتی  نمی‌توانست به قوانینی که آن را خلاف قانون اساسی می‌دانست اعتراض کند.
احمدی نژاد می‌تواند ادعا کند که بسیاری از دستوراتش بر زمین ماند چرا که عده ای با تمام قدرت و ثروت خود می‌کوشیدند دولت را از بیرون اداره کنند.
احمدی نژاد می‌تواند مدعی شود لایحه‌هایش را تبدیل به طرحی با 180 درجه اختلاف  با ایده اصلی می‌کردند و وی را مجبور به اجرایش می‌کردند؛ پس چگونه باید  پاسخگوی نتایج سوء اجرای طرحی باشد که خود از ابتدا مخالف آن بوده است؟!
احمدی نژاد می‌تواند در رابطه با تحریم‌ها ادعا کند که بر خلاف قانون اساسی حتی  دبیر شورایی را هم که رئیسش است را نمی‌توانسته تغییر دهد یا به وی حتی  دستور دهد و چند سال از پرونده هسته ای کنار گذاشته شده بود. احمدی نژاد  می‌تواند از زیر بار تحریم شانه خالی کند چرا که دبیر شورای مرتبط همواره  خود را نماینده مقام محترم دیگری معرفی کرده است.
احمدی نژاد می‌تواند بگوید هنگامی که از اسکله های غیر قانونی و برادران قاچاقچی سخن به میان آورد مورد آماج حملات قرار گرفت.
احمدی نژاد می‌تواند بگویید ای مردم تهران! من ستون‌های مونوریل تان را کاشتم ولی شبانه عده ای آن را دزدیدند.
احمدی نژاد می‌تواند بگوید نمی‌توانستم با دانه درشت‌ها برخورد کنم چرا که در همان ابتدا زبانم را بریدند.
احمدی نژاد می‌تواند بگوید بسیاری از نزدیکان یا حامیان دولت را دستگیر کردند  اما هرگز جرم آن‌ها روشن نشد؛ اما در مقابل هنوز بعد از سال‌ها از  توهین‌های بی سابقه شهردار تهران به رئیس جمهور حتی جلسه دادگاهی هم برگزار نشده است.
احمدی نژاد می‌تواند اصل 113 را قربانی شده به علت مخالفت با خود بداند.
احمدی نژاد می‌تواند به جنگ فرسایش روانی همه جانبه با دولت اشاره کند از  تهمت‌هایی که همه به دولت می‌زدند و دستگاه قضایی تنها نظاره گر بود. دولت  را رمال، جن گیر، دزد، فراماسون، مرتبط با منافقین و... خطاب کردند  در  روزنامه ها تیتر زدند و هیچ کس معترض نشد.
احمدی نژاد می‌تواند به سهم خواهی‌ها اشاره کند می‌تواند به رکورد بی نظیر سؤال و استیضاح دولتش اشاره کند وزرایی که به جای کار باید هر روز راهرو های مجلس را متر می‌کردند و ...
احمدی نژاد درد دل‌های زیادی با مردم دارد ولی تنها سکوت می‌کند.

تو بازمانده ی یک قصه ای

همان "یکی" که هرگز نبود...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱
عمار

نظرات  (۲)

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۴۹ جوادمولائی
سلام
وبلاگ ارزشی شما با افتخار لینک شد
اگه اجازه کپی از مطالب تون هم داده بشه ممنون میشم
پاسخ:

       با سلام

       و تشکر فراوان از محبت جناب عالی

       حق کپی مطالب به شرط فرستادن صلواتی برای ظهور برای عموم آزاد است.

سلام  و خسته نباشید
لینک شدید
لطفا وبلاگ رو با عنوان " افسر جوان جنگ نرم " لینک کنید
موفق و پیروز باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی