دولت مردم

تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم ، تلاش فوق العاده ی کاری که خوشبختانه در دولت مشاهده می شود؛این ها چیزهای خوبی است.***** دعوت به عدالت ، ساده زیستی ، دور بودن مسئولان از تجمل ؛ این ها خیلی چیزهای مهمی است . ***** در سال هایی که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز گفتمان انقلاب و ارزش های انقلاب و چیزهایی که امام به آن توصیه می کردند و ما آن ها را از انقلاب آموختیم ، خوشبختانه کاملا برجسته شده :ساده زیستی مسئولان ، استکبارستیزی ، افتخار به انقلابیگری . ***** در جمع بندی نقاط قوت و نقاط ضعف ، ترجیح را به نقاط قوت می دهیم. ***** در طول این چند سال در کشور کارهای وسیع عمرانی انجام گرفته به خصوص در مناطق دوردست ، در بخش های مختلف ؛ این ها واقعا کارهای مهمی است . ***** این پیشرفت هایی که در این چند سال در زمینه ی علم و فناوری صورت گرفته ، خیلی قابل توجه است .سخنان رهبر معظم انقلاب در سال پایانی ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد
کلمات کلیدی

 

                                                                            دولت بهار: گویا قرن ها از پایان یافتن دوره هشت ساله دولت دکتر   احمدی نژاد و آن آرمانخواهی ها گذشته است .همان مرد که چون دستش در دست خدا بود هیچگاه در آرزوی فشردن دست   مستکبران نبود، همان مرد که روسای جمهور آمریکا را نه به مذاکره پشت درهای بسته   بلکه به مناظره جهانی برای اثبات حقانیّت راه حل انقلاب اسلامی در برابر راه حل   جنگ افروزانه و تروریست پرورو ناعادلانه ی آمریکا فراخواند و بی منطق های افراطی   عالم را مرعوب خود ساخت و پاسخی نشنید. با رفتن آن مرد چه شده است که شاهد اشتیاق کاخ سفید و ردو بدل شدن   نامه هستیم؟!

  

 دولت بهار –   حجت الاسلام مسعود شفیعی کیا/   در حدیثی قدسی خداوند متعال به حضرت داود   پیامبر علیه السلام می فرماید :
  «اگر در نیّت یکی از بندگانم ببینم که رفع مشکلاتش را فقط از من   بخواهد و فقط به من پناهنده شود و به احدی از مخلوقاتم چشم یاری نداشته باشد ،   اگر تمام آسمان ها و زمین و هرچه در آن است بر علیهش مکر و حیله کنند من راه   گریز از میان آن ناملایمات را به او می دهم .ولی اگر در نیّت یکی از بندگانم ببینم   که به یکی از مخلوقاتم تکیه کرده و پناه جسته سبب های فیض آسمان را بر او قطع می   کنم و زمین را بر او تنگ می گردانم و برایم فرقی نمی کند که کجا هلاک می شود.»
   (کلّیات حدیث قدسی – باب 8 / شیخ حرّعاملی)
 
  حرکت توحیدی و ماهیّت إلهی انقلاب اسلامی ،‌ چون نشان الله بر   پرچممان نماد هویّت ملّی و روح جمهوری اسلامی است،‌ بنابراین اگر اتکای خود به   خدا را از دست دهیم و ازهمه زشت تر اگر بر «شیطان بزرگ» تکیّه بزنیم علاوه بر   خیانت به هزاران شهید و ایثارگر به خُسران دنیا و آخرت نیز دچار شده و با تنزّل   از قله رفیع اقتدار مانند دیگر وابستگان به مستکبران به کهنه ی مستعمل   جهانخواران مبدّل می شویم و این همانی است که امام راحلمان را نگران کرده بود.
 
   امام خمینی (ره) :
  «آن روز که اتکا به غیر خدا کردیم رو به شکست خواهیم رفت. شما گمان   نکنید که اتکا به ماوراى خدا براى ما بتواند یک کارگشایى بکند، اتکا به خدا   بکنید. اگر ما یک روز اتکاى خودمان را از خدا برداشتیم و روى نفت گذاشتیم یا روى   سلاح گذاشتیم، بدانید که آن روز، روزى است که ما رو به شکست خواهیم رفت ...   اخلاص پیدا کنید در کارهاى خودتان، اتکاى خودتان را به خداى تبارک و تعالى قوى   کنید که نصر و نصرت بدون اتکا به او حاصل نمى‏شود. شما ملاحظه کنید الآن قدرتهاى   بزرگى که اتکا دارند به آن سلاحهاى عجیب و غریب خودشان، در اضطراب دارند زندگى   مى‏کنند. گمان نکنید که کاخ سفید یا کرملین الآن آرام نشسته‏اند و با وضع آرام   زندگى مى‏کنند. آن‏ها با اضطراب زندگى مى‏کنند و این اضطراب براى این است که   آنها تبع شیطان هستند و شیطان نمى‏گذارد که طمأنینه پیدا بشود در قلب انسان. شما   بخواهید که اضطراب نداشته باشید و بخواهید که ایمانتان را قوى بکنید، بدانید که   نصرت دنبالش است. اول باید اخلاصتان را قوى بکنید.»
  (صحیفه نور ج‏20 ص77 )
 
  مسلماً ابزار پرستان وقتی که می بینند نمی توانند نفت صادر کنند به   جای اتکا به سبب ساز عالم به دیگر ضعیفان ابرقدرت نما دست دراز می کنند .به   راستی به کجا رفته ایم که با شایع شدن ملاقات احتمالی مقامات ایرانی با سران   استکبار در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل شادمانی را در چهره نخبگان مدعی مقابله   با انحراف می بینیم؟! آیا این نشانه ی دوری از نور و انس گرفتن با طاغوت نیست ؟!
 
  یاد آن مرد که دست در دست خدا داشت به خیر !
  یاد آن مرد به خیر که 8 سال در مجمع عمومی سازمان ملل و درمصاحبه با   دهها رسانه از توحید، از مشترکات انسانی و مسیر انبیا و نوید صلح جهانی در پرتو   ولایت انسان کامل می گفت و مشام مشتاقان را با «بهار انسان ها» آشنا می کرد. مگر   امام راحلمان نفرمود غفلت مسئولان از زمینه سازی انقلاب جهانی مهدی علیه السلام   "خطرى بزرگ و خیانتى سهمگین" است ؟!
 
   فضای کشور و سکوت مرگبار نخبگان به گونه ای است   که گویا قرن ها از پایان یافتن دوره هشت ساله دولت دکتر احمدی نژاد و آن   آرمانخواهی ها گذشته است .همان مرد که چون دستش در دست خدا بود هیچگاه در آرزوی   فشردن دست مستکبران نبود، همان مرد که روسای جمهور آمریکا را نه به مذاکره پشت   درهای بسته بلکه به مناظره جهانی برای اثبات حقانیّت راه حل انقلاب اسلامی در   برابر راه حل جنگ افروزانه و تروریست پرورو ناعادلانه ی آمریکا فراخواند و بی   منطق های افراطی عالم را مرعوب خود ساخت و پاسخی نشنید. با رفتن آن مرد چه شده   است که شاهد اشتیاق کاخ سفید و ردو بدل شدن نامه هستیم؟!
 
  به راستی اوباما به عنوان رئیس جمهور کشوری که خود با چالش های   عدیده دست وپنجه نرم می کند و مردم کشورش هم به توانش برای مقابله با مشکلات روز   افزون آمریکا اعتماد ندارند،‌ چگونه می تواند برای ملّتی که تا همین چند ماه   گذشته تا قله عزّت و امامت جهانی پیش رفته بود مشکل گشا باشد؟!
 
  آیا «مرسی» انقلاب بزرگ مردم مصر را به پای آمریکایی ها نریخت؟ و   برای تعامل سازنده با واشنگتن دولت تکنوکرات تشکیل نداد و نیروی متراکم جوانان   اسلام گرا را برای حذف اسد به کار نبرد؟! پس چرا سران ینگه دنیا نتوانستند برای   وی کاری کنند بلکه پس از برگشتن ورق در قاهره، کاخ سفید حمایت از کودتاچیان را   دنبال کرد؟! مسلماً اگر کسان دیگری مانند مرسی به هر میزانی با آمریکاییها   همگرایی کنند همان اندازه از چشم ملّت خود وملّت های آزاده می افتند و کرامت   ایرانیان هم تحمل چنین اهانتی را ندارد.
 
  در این میان عده ای خواب نما شده و توهماتی را با نام امام (ره) به   اذهان جوانان تزریق می کنند و گمان می کنند مکتب امام را می شود تحریف کرد به   ایشان نیز سخن آن سفر کرده را یادآور می شویم که فرمود :
  « ایران دستش را پیش امریکا ان شاء اللَّه تا ابد دراز نمى‏کند، ولو   اینکه فانى بشود. آنها گمان مى‏کنند که ما براى- فرض کنید که- یک نفت و یا براى   چیزى تسلیم امریکا مى‏شویم، در صورتى که نه، ما تا فناى خودمان تسلیم دیگر   نمى‏شویم.»
  (صحیفه نور ج ‏18 ص140) 
 
  فراموش نکنیم که ما بر سر سفره امام عصر علیه السلام  نشسته   ایم و اگر خطری از ما دفع شده و به اقرار بیگانگان (رادیو فرانسه ) در تحریم   هایی که دوبرابر خسارت جنگ تحمیلی بوده است زندگی عادیمان را در امنیّت و رفاه   نسبی ادامه می دهیم، به برکت آن مرد است که " بیمنه رزق الوری"؛ به   برکت او موجودات روزی می خورند. کسانی که سر سفره آن امام مظلوم هستند و بلکه   لباس سربازی او را بر تن کرده اند اگر از چراغ های سبز انسان های ناتوان و   ظالمان عصر ذوق زده می شوند باید از این اسائه ی ادب به ولی الله الأعظم توبه   کنند چرا که گره گشایی مشکلات تمام عالم حتّی دولت آمریکا در دست اوست.
  اللهم إنّا نرغب إلیک فی دولةٍ کریمةٍ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
عمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی