دولت مردم

تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم ، تلاش فوق العاده ی کاری که خوشبختانه در دولت مشاهده می شود؛این ها چیزهای خوبی است.***** دعوت به عدالت ، ساده زیستی ، دور بودن مسئولان از تجمل ؛ این ها خیلی چیزهای مهمی است . ***** در سال هایی که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز گفتمان انقلاب و ارزش های انقلاب و چیزهایی که امام به آن توصیه می کردند و ما آن ها را از انقلاب آموختیم ، خوشبختانه کاملا برجسته شده :ساده زیستی مسئولان ، استکبارستیزی ، افتخار به انقلابیگری . ***** در جمع بندی نقاط قوت و نقاط ضعف ، ترجیح را به نقاط قوت می دهیم. ***** در طول این چند سال در کشور کارهای وسیع عمرانی انجام گرفته به خصوص در مناطق دوردست ، در بخش های مختلف ؛ این ها واقعا کارهای مهمی است . ***** این پیشرفت هایی که در این چند سال در زمینه ی علم و فناوری صورت گرفته ، خیلی قابل توجه است .سخنان رهبر معظم انقلاب در سال پایانی ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد
کلمات کلیدی

تا آخر پای پرچم ولایت

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ق.ظ


احمدی نژاد تا آخر پای پرچم ولایت فقیه ایستاده است

ما به صورت اعتقادی ،منطقی و علمی با اساس استکبار و صهیونیسم مخالف هستیم و همه مطمئن باشند که احمدی نژاد تا نابودی استکبار و رژیم پلید صهیونیستی با آنها مقابله خواهد کرد . آنچه روشن است اینکه در طول 5 سال و 6 ماهی که در دولت در خدمت مردم بودیم شبانه روز با عشق و ایمان مشغول کار بودیم و همه ی وجودمان در مسیر ولایت بوده است.

دولت حاضر تنها دولتی است که همه ی اعضای آن بر موضوع ولایت فقیه متفق القول هستند و میثاق بسته اند تا از آن تبعیت کنند . کسانی که نمی توانند به قدرت اداره ی دولت ، سیاست های اقتصادی و مدیریت آن ایراد بگیرند بازی جدیدی طراحی کرده اند ولی در اشتباه اند .

دولت تا آخر پای پرچم ولایت فقیه ایستاده است و وظایف خود را به طور کامل انجام خواهد داد. نظام سلطه و استکبار و رژیم صهیونیستی پلید و نامشروع بدانند که احمدی نژاد به فضل الهی ، اعتقادی ، سیاسی و بر اساس برنامه با آنها دشمنی می کند و تا آخر و نابودی آنها خواهد ایستاد. من تا لحظه ی آخر عمر در مسیر ولایت ،علیه استکبار ورژیم صهیونیستی خواهم بود و امیدوارم خدای متعال محو و نابودی این رژیم را به ما نشان دهد.        

احمدی نژاد در جلسه ی هیات دولت - ۱۱ اردیبهشت ۹۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۳
عمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی